Saturday, May 22, 2010

Lemahnya diriku...ㅠㅠ

Salam alaik~~~

Malam tadi saya menjelajah di alam maya..menjelajah dari satu blog ke satu blog..(macam takde keje je dok mengembara bagai...haish~)tiba2 penjelajahan saya terhenti di satu taman bunga yang indah..ye ke taman bunga..tanahnya berwarna pink..ada sejambak mawar di dalam bakul..disulami dengan bait2 kata hijau dan ungu..menarik je....

Sebenarnya saya selalu la jugak singgah ke sini..sempat la mencuci mata dengan bait2 kata yang indah lagi menusuk kalbu tu...rupa2nya pemilik taman nan indah ni sama tua je dengan saya!huhu...bagusnya dia..punyai taman yang begitu indah dan memikat...saya masih tidak mampu menjadi sepertinya...huhu...insya-ALLAH in a fine day..saya pun nak jadi cam dia gak la..

Eh..bukan tu sebenarnya yang saya nak cerita..huhu...ni link tu baca la dulu ye...

Aha..apa perasan bila baca "Semanis Redha" tu?Saya tengah2 baca tu tersedu-sedan keseorangan dalam bilik..huhu..nasib baik roomate dah tido..

Kalau diikutkan kalau nak banding saya dengan Hannan tu..saya lagi kuat,lagi tough dari dia..Sebab?Alhamdulillah ALLAH masih berikan kesihatan pada saya..tapi saya kalah dengan Hannan..Sebab?Saya tak pernah nak bangun qiam macam yang Hannan buat tiap2 malam tu..

Ya ALLAH...rasa diri saya ni begitu kerdil...kalau Hannan yang lemah tu boleh bangun..kenapa saya yang sihat wa'afiat ni tak boleh bangun?

Alhamdulillah ALLAH tergerakkan hati saya untuk membaca blog Insyirah Soleha ni..the niqob girl...Insya-ALLAH saya akan cuba maju setapak ke hadapan..insya-ALLAH..pohon doa dari kalian semua...

No comments: