Saturday, November 14, 2009

Terharu Bila Ramai Yang Ucapkan Selamat Hari Lahir

Assalamu'alaikum wbt..Post kali ni mungkin agak personal sikit.Maaf la kalau ada di antara pembaca menganggap saya ni nak mencapub ke apa ke kan..huhu..tapi saya nak tulis jugak..heheh..^^

Tanggal 10 November 2009(cewah ayat macam nak ulas sejarah..heheh..)bermula dari pukul 12.00 am dah ada yang ucapkan "Happy Birthday",Selamat Hari Lahir",Salam Maulud" dan sama waktu dengannya..Bahkan ada yang wish birthday melalui ym,skype dan sms..Gembira tak terkata tatkala saya membaca semua mesej2 daripada si pengirim..Terima kasih buat semua..Ada yang saya rapat,tak berapa rapat,senior2,kawan2 masa sekolah dulu dan kawan2 yang baru kenal yang wish..Memang terharu sangat2 bila ramai yang wish happy birthday..Rasanya tahun ni merupakan tahun yang paling ramai org wish birthday kat saya..

Bila saya terima ucapan2 sedemikian barulah saya terfikir,macam ni rupanya perasaan bila org ucapkan selamat kat kita.Jadi macam ni jugaklah perasaan org yang terima ucapan daripada kita.Erm..perkara ni buat saya fikir yang saya pun perlu melakukannya pada semua kenalan bila tahu pasal birthday dan sebagainya tentang diaorg nnt..

Terima kasih byk2 especially to my housemates yang bersusah payah bawak saya pergi Sincheon nak raikan birthday saya kat sana..Tapi malangnya bila kami dah sampai sana,kedai tu dah tutup..huhu..xpe la..xde rezeki kan..tapi kami still gak celebrate mi birthday kat Lotteria..makan burger dan kek..Diaorg bagi hadiah teddy bear..

Ching wen..pagi2 lagi dah datang ke kelas saya dan bagi snickers sbg hadiah birthday.Walaupun hanya snickers tapi tanda ingatan dia tu membuatkan saya terharu.
Thanks a lot ching wen..

Huda,Mus,Tea,Anis,Nisaa,Yanie,Aini,Ching wen,Pin ying,Pak Tam,Abg Ammar,Abg Kamil,Kak Lela,Kak Yana,Firdaus,Faiz,Syariful,Kak Ila,Kak Ayu,Abg Ja,Hafiz,Farid,Halimi,Zakwan,Solehah,Cheen,Edward,Haida dan ramai lagilah..maaf pada sapa2 yang wish birthday kat saya tapi saya tak tulis kat sini ye..tak tulis bukan bermakna saya tak ingat ek..^^

Thanks to everyone..

Last but not least,thanks a lot to my parents,and my sisters..adik Ema dan adik Eya sangup call saya dari sekolah masing2 semata2 untuk ucap selamat hari lahir kat saya..terima kasih byk2 dik..gud luck 4 ur spm ema..my parents siap wish sehari sebelum my birthday lagi tu..memang terharu..

Terima kasih buat semua..kenangan ni akan tersemat dalam sanubari saya..dan saya tak mungkin akan lupakannya..Insya-ALLAH..

No comments: