Friday, July 31, 2009

Seribu Satu Rasa............

Assalamu'alaikum semua....
Alhamdulillah akhirnya korean exam berakhir jugak hari ini..Walaupun saya tak berapa boleh jawab soalan exam kali ni..tapi saya bersyukur sangat pada ALLAH SWT.Mungkin ALLAH nak suruh saya berusaha dengan lebih tekun lagi di masa akan datang.Namun,sekarang ni saya memang risaukan result exam..huhu...Minggu depan hari Isnin dan Selasa saya akan exam Math A.Math B,Physics and Chemistry pulak..Insya-ALLAH saya akan cuba buat yang terbaik...

Hari ni lepas je habis exam tadi,saya pergi beli baju kemeja untuk We (ayah) dan beli mainan kereta api siap dengan landasan dia lagi for my one and only brother..adik Zakwan...dan tadi saya dah poskan semua tu ke Malaysia...Alhamdulillah...Untuk Ummi,adik Ema dan adik Eya saya dah belikan brooch..So,kira semua dah dah dapat bahagian masing-masing..

Walaupun exam hari ni agak teruk..huhu...tapi saya happy bila dah dapat beli dan poskan semua barang-barang tu kepada family..

Baru sekejap tadi saya menangis...huhu..terharu bila baca blog ni - http://aisyahumaira-hasnisyakila.blogspot.com/
blog Wan Hasni Syakila aka Kak Ila..yang saya dah anggap dia macam kakak saya sendiri..rasa dihargai..thanks a lot kak ila..ana aidhan..uhibbuki fillah abadan abada...

Sebenarnya saya dah tekad tak nak call Ummi malam ni..ingat nak call lepas exam minggu depan..tapi bila baca blog kak ila,saya ubah fikiran saya tu..Cikgu Wan Omar,ayah kak ila masuk hospital..Saya nak call Ummi tanya pasal hal ni..

Entahlah..sekarang saya diselubungi seribu satu rasa..macam-macam perasaan ada..sedih,kecewa,gembira........macam-macam lagilah..Tak tahulah kenapa.

Semoga esok lebih baik daripada hari ini.Insya-ALLAH...Doakan saya ye..Semoga doa kalian membantu saya untuk terus bangkit dan bergerak maju ke hadapan.Insya-ALLAH...

No comments: